Wednesday, October 27, 2010

Keje..Keje..

Untuk 2 minggu berturut-turut aku berjaya mendisiplinkan Iman.. Tidur pukul 8 mlm, bangun kul 7.30 pagi.. hehehe.. yes.. kalau tak, tidur kul 12/1 then bangun pun kul 12/1 tgh hari gak.. haish..

kebiasaannya kalau nak g keje, iman bangun awal. Dia akan nangis-nangis nak ikut lah kan. So aku memang akan bawak dia pusing-pusing keliling kawasan rumah tu then hantar dia balik lah.. Hari ni punya lah best. Aku dah pakai kasut, dia pun siap-siap pakai kasut gak. Dengan selamba jer berjalan ke kereta.. bibik tanya "Iman nak kemana tu?".. "Keje, Keje"..selamba jer iman jawap.. hohoho anakku.. makin lama makin pandai. tak de dah nangis2 lagi. 

Semalam pun Balik keje aku beli susu dia 2 kotak. Siap bukak pintu belakang ambik sendiri plastik susu bawak naik. kagum aku. bagus..

No comments:

Post a Comment