Saturday, January 8, 2011

My brother's wedding

Ni satu2nya abang aku lah.. the one and only son in the family lah katakan.. nges nges.. aku ni kan adik beradik 4 perempuan 1 lelaki.. hahah.. dia kawen 2.12.2010..aku balik kampung halaman 1.12.2010.. bersama dgn encik suami tercinta, bapak mertuaku.. dgn adik aku yg bongsu.. on the way balik aku telan ubat tahan muntah sbb alahan aku satu, satu lagi sebab aku nk suh tidur (ubat tu blh sbbkan mengantuk kan).. sbb nya mak takut noq naik keta ngan laki mak... fuuhhh cam bawap porche plak (betul ke aku eja.. lantok lah).. sampai part2 dia x tau tu dia tanya lah mak kan.. terpaksalah celik mata sedikit.. masuk highway kul 8 malam, sampai umah parents aku 5mnt to 1am.. fuuhhh.. laju jgk lah...

sampai jer laki aku mmg tido hotel dgn ayah dia lah kan. aku tido umah mak aku.. iman plak tak nak tido aku dah ngantuk yang amat. mak aku lah melayan iman tengok tv.. rasanya kul 3 lebih baru dia tido.. kul 7 anak buah aku bangun tido. apalagi terus di kejutkan iman.. sian anak aku.. sblm ni kat KL bangun tido kul 10 kan.. kat kg seawal jam 7 pagi dah bangun..
pepagi kul 9 kita dah gerak kumpul kat umah makcik haku kat tanah merah... hujan renyai2 jer lah hari tu. kul 10.30 kita gerak ramai2 gi umah pengantin prempuan. akad nikah kul 12.00.
sampai umah pengantin pompuan, iman buat drama sbb tak cukup tidur kan.. sian anakanda ku

pasni aku nk letak gambar jer lah yer.. haha.. malas nk menulis panjang-panjang cenggini... tema dia warna merah putih.. pelamin memang cantek.. simple jer.. anak buah haku si Amsyar lagi lah.. dengan aksi landing lepas akad nikah sampai lah aksi nak mengambik gambar kan.. hahah.. dia jer conquer depan pelamin dah lah baju memang warna merah.. nges nges nges

Amsyar ngan mak

akad nikah..

hokey.. sudah sah sebaai suami isteri.. welcome to the family cik za...

Amer Amsyar... 


the bride and the groom...in red

hantaran dari pengantin lelaki side

hantaran dari pengantin perempuan side

 mak & ayah gue dgn pengantin

No comments:

Post a Comment