Friday, February 11, 2011

Iman belajar Solat

Ni memang aku nak puji anak aku sendiri.. muahaha.. sila jangan meluat ya.. alah bukan apakan.. kita sebagai mak-mak ni tengok anak dah pandai buat benda-benda cenggini mesti bangga kan.. iman bulan depan dah masuk 3 tahun.. dah mula ikut2 aku solat.. eh kalau bapaknya solat lagilah sebab dia nampak tangan cam mana letaknya, angkat takbir cam mana kan.. dgn aku dia cuma nampak tunduk rukuk dengan sujud jer lah..




Kain sembahyang ni mak aku suh orang sebelh umah yang jahitan..cantik sangat.. tapi iman ni selalu solatnya satu rakaat jer, pastu terus tadah tangan berdoa.. hehehe... x per lah kira permulaan.. oohh gambar tu tak de sejadah kan.. bukan haper nih posing dulu sblm solat nak hambek gambar.. nges nges nges.. 




Sejuk perut mak dia ngandungkan iman.. eh eh aku lah tu kan.. harap2 kekal lah gini sampai ke akhir hayat yer nak..

No comments:

Post a Comment