Wednesday, May 4, 2011

Buah hatiku..Ustazah Iman

Skrg adalah kul 6 pagi.. ces giler awal menghapdate.. hahaha.. bukan haper.. tadi kunci jam kul 5.30, tapi seperti biasa kul 4.30pg dah pun terjaga.. ingt nk gi hantar adik aku kat komuter kul 6 pg.. sekali laki mak x sampai2 umah lagi.. adik aku pun naik lah teksi, x der cakap ngan haku pun. orang nk bagi duit dulu. selamat duit aku..hahaha.. gilos kan..

hokey nih seperti biasa cerita berkisar pasal anakandaku, iman irdina.. harus lah weh.. dah dia sorg jer ank aku buat masa ni.. baby blm keluar lagi.. sat lagi baby dah keluar, ntah2 dah x der muka iman ku tempek kat sini..heheh.. alkisahnya iman ni suka tau pakai tudung2 nih.. nak2 kalau mak aku datang ker..mak suka part nih hookey, besar nanti jadik anak yg solehah key..

last week encik suami cari baju dia ker haper, nampak lah ada satu plastik tudung nih. dari arab kot sbb tulisan arabic..haha.. bukan aku punya nih.. nampak cam dah lama ada kat situ tapi still dalam plastic lah.. dah bukak nampak cantek lah pulak.. apa lagi dah iman ada kat situ, teruslah aku jadikan dia model aku.. heeheh

 Model tengah menggaru ketiak.. hahaha.. boolat jer muka iman pakai cenggini kan.. 

 Owh.. anak dara saya sudah pandai beraksi cenggini.. dulu muka statik jer.. dgn bibir yg sentiasa dimuncungkan.. hahaha


hokey tu jer buat masa ni.. heheeh.. sehingga berjumpa lagi di lain waktu.. chiaooo

No comments:

Post a Comment