Tuesday, May 10, 2011

Selamat hari ibu untuk mak sayer

Hokey.. tu tipu jer sbnrnya.. hahah.. sebenarnya aku yang mengidam nak makan cupcake.. hahahha.. so aku buat lah alasan nk tempah cupcake utk mak.. hahah.. aci x?? dah lah ari tu kelam  kabut tanya sapa yg still terima order tuk buat cupcake dlm masa terdekat kan.. adalah sorg dalam FB ckp boleh buat.. JULIANA.. wah aku amat excited.. dah ckp nk perisa vanilla.. dgn buttercream warna pink & purple.. chantek kan.. dia ckp boleh delivery lagi lah baik kan.. saya suka.. dah hari ini hasilnya adalah..




masa mak dia dtg delivery tu, fuuhhh bau dia menusuk kalbu tu.. x sabar nk makan ni.. best jer rasa.. ni lah kali pertama aku bg sesuati yg ada kena mengena ngan wish tuk mother's day..hehehe.. teruk kan.. lambat lah pulok mak nk sampai nih.. 

No comments:

Post a Comment