Thursday, September 15, 2011

cerita sblm raya

Ni sajer jer nk masukkan citer sblm raya.. hahah sukahati i lah kan.. sbbnya.. aku x der apa nk tulis.. tetapi jemari montoks ku ini gatal2 jer nk menulis.. boleh gitu..kira warming up lah ni setelah sekian lama x menulis.. giler ko tersedar kul 4.30 pagi anakanda nk susu.. wah mak pening.. kepada ana sudah pusing lah.. 


a week before balik kg, kita gi round2 jlan tar dgn Cik atul.. wah giler ramai makhluk Tuhan di atas muka bumi ni kan.. hahaha.. meredah lautan manusia dgn iman amat mencabar hokey.. mula2 dia hokey lagi.. mengikut jer mak dia ngan makcik atul mencari barang2.. cik atul masuk 1 kedai ke satu kedai nk carik pario yg pakai dgn kebaya tu, tp lastly dia cuma ambik yg macam brooch ker aapa yg bleh pakai ngan pario.. hadoi.. aku berkenan ada satu baju cam kaftan tapi pendek.. cun ah kalau pakai dn pario kan.. tp.. tapiiiii cik atul cakap 
"mami, kita tengok kat depan2 tu mesti ada lagi yang cntek.. lastly x jumpa dah kat depan. Malas nak patah balik meredah lautan manusia, aku lupakan hasrat nk beli baju tu.. tapi at least save jgk duit.. hahaha.


kusyuk iman baca magazine tu.. ni tgh tunggu cik atul try pario.. sini lah yg dia beli brooch tu.. punya lama nunggu.. iman dah berzikir kat telingan aku
"mami, iman penatlah"


ahaks... wuiii dh pandai baca magazine.. jangan tertipu anda semua ye.. tu dia senyum tgk gambar jer.. sbb ada citer toy story dalam tu .. pastu mengendeng kat aku suh cerita apa yg tulis dalam magazine tu.. bukan baca dialog tapi suh aku terangkan melalui gambar dlm tu.. boleh.. maknya mmg pandai bab2 reka citer nih.. hehehe..


muka lepas bangun tido.. lepas antar cik atul balik, menikmati kek batik adik manis buatan cik atul.. hahaha.. aku telan air liur jer lah sbb time nih mak pose.. kesian ank aku kan.. 

No comments:

Post a Comment