Sunday, January 15, 2012

New hair do

fuh tajuk.. x leh blah kan.. hahaha..


Rambut budak demok tu kan dah panjang.. dah siap jadik curly2 plak hujung kan.. so aku segera mendesak encik suami supaya potong rambut budak demok tu.. *ayat skema x leh blah dowh.. hahaha.. pastu blh dia cakap x reti nak potong.. weh malu tau nak ngaku jadik bapak.. eh ke normal eh.. hohoho sorry bang.. ai terover pulak.. aku memula tu terpikir nk gunting sendiri rambut budak tu time dia tido.. alah aku kan selalu jadik tukang gunting rambut mak aku, adik2 aku dulu kan.. hehehe.. 


tetiba hari ni apaknya ajak keluar jalan2 gi carrefour.. hahaha baiknyer tmpt jalan2.. macam x de tempat lain kan.. x per kita layankan jer angin apak ko tgh baik.. sblm tu dia ckp nk bawak budak demok gunting rambut dulu.. ai nerbes uoollsss.. takut nih kang di buatnya budak tu melalak cam mana.. pastu kalau tukang gunting tu silap mesin kng berdarah kepala anak aku cemana??? *hokey ni over sket lah akunyer imaginasi kan.. hahaha..


dah sampai tu, ngam2 ada satu seat kosong.. aku suh apaknya yang riba kan.. pastu mamat india tu suh duduk atas bangku kecik.. so apaknya pegangkan.. aku mmg dok berzikir kat belakang ni .. jgn lah anak aku buat okestra dlm ni.. 


dan tanpa disangka2.. eh tetiba aku rasa budak demok mmg anak yg baik.. hahaha x de kaitan okey.. dia diam jer x nangis pun.. cuma kekadang kepala dia gerak2 ikut mana mamat tu pusing kan.. hahah.. syabas mera bete.. 


baikkan dia.. hehehe.. yer kalau bukan aku puji anak sendiri sapa lagi kan.. muahahaha.. pang*.. sob sob sob..


sini kakaknya mmg lagi hover okey.. eh ko tau dulu apaknya bawak si kakak gunting rambut kedai india ni lah masa kekecik.. giler ko jadik cam rambut afro tu dtg gunting sini.. hahahha sian kakak..











nak tengok tak mukanya dengan rambut pendek hampir2 botak??

























































































hello ladies.....






















































hehehehe... ini lah saya.. pipi makin labuh sejak dh start makan bubur nasik nih.. aiyoo dik diet sket kang jadik cam mak ko ni hah.. sedih tauuu.. mencik.. 

No comments:

Post a Comment