Wednesday, April 18, 2012

Berjimba bersama...

Aku ni jarang bwk anak2 keluar.. Bukan apa, dgn icad kecik lgi aku rasa mcm leceh nk bwk keluar *tu pasal kadang aku tinggal icad kt rumah dgn bibik pastu aku keluar dgn kakak... Boleh gitu.. Hehehe.. Susah gak lah kalau tetengah org ramai nk bg susu ke haper kan. pastu nk tolak stroller dia tu lgi.. Adoiyaiii leceh tul lah.

Last weekend aku bwk keluar lah sesambil ngantor bibik blk cuti. Bygkan aku sorg handle 2 org budak ni. Dgn iman nk itu ini, dgn si kecik ni meragam.. X kemana pun pg jusco maluri, masuk tmpt budak2 main tu.. Tu yg syok si icad dok dlm timbunan bola tu. Pastu ada anak cina mana tah gi terjun dlm tu, konon nk main2 sesama lah, sekali kena kaki anak aku. Hambek ko aku jeling je.. Muahaha..

Kejap je pun dok situ. Pastu apaknya call suh ambik dia dkt kedai. Tobat x nak bwk budak berdua ni keluar kalau aku sorg. Haish..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment