Friday, October 29, 2010

Nasi lemak... ooo.. Nasi Lemak

Sejak tahu Pregnant makan tak pernah kisah dah. Main bedal jer. Dulu Risau gak badan naik walau hakikatnya memang badan aku gemuksss.. hahaha.. ada aku kisah.. ngeh ngeh.. Lani boleh dikatakan hari-hari saya makan nasi lemak.. owhh nikmat yang dah lama aku tak rasa. dulu makan pagi Subway.. hahaha.. konon makan Subway tak menggemukkan. ceis..

Hari nih ambek ko.. dua bungkus sekali aku beli nasi lemak. Satu taruk sambal kerang.. satu taruk ayam goreng.. sampai ofis kul 9.15 (Terlebih plak ari nih.. hahaha).. terus on PC then mula menikmati nasi lemak dengan ayam goreng.. fuuhhh dia punya nikmat tuh.. menjilat sudu.. tapi masalahnya bila dah makan nasi lemak nih.. kul 11 jer mata aku dah mula hampir-hampir nak menutup tirai.. kekeke.. mengantuk yang amat rasanya. 

kul 1.15 plak tadi.. sebungkus lagi nasi lemak selamat sampai ke dalam perut aku.. tp kali ni tak habis. rasa loya mengatasi segalanya.. hahaha.. terasa nak terkeluar balik tapi tahan jer dulu kan. tak tahu berapa lama boleh bertahan. tahap mengantuk pun dah rasa cam capai tahap maksima dah ni.. kalau dapat baring-baring atas tilam mesti best nih. hahaha..

 Ni ihsan dari Google..

No comments:

Post a Comment