Monday, January 10, 2011

Buang Ibu Demi kekasih Asing

Tajuk cun dalam metro.. eh eh jap yer.. wah hari ni mood menulis datang dengan jayanya.. muahahah.. hokey sambung balik...

Lagi kisah anak buang ibu bapa sebab mabuk bercinta... cam mana nak cakap yer. Sanggup tinggalkan keje dgn gaji Rm 7-8k sebulan sebab nk dok dengan kekasih warga iran. Tinggalkan suami dengan anak. Halau mak dari rumah sebab kekasih rasa maknya mengganggu kehidupan dia.. biarkan mak hidup bergelandangan sebatang kara.. 

Dik.. ni nasihat dari akak yer .. jangan lah di letakkan 100% rasa cinta tu untuk BF ker haper.. ni bukan kali pertama kita dengar kes2 cenggini.. saya pun kawen warga asing.. saya kenal ramai budak2 perempuan melayu yang muda2 lagi yg berboyfrenkan warga asing nih.. opppsss saya bernasib baik jodoh saya dengan dia kuat yer.. dan dia jugak selalu ingatkan saya jauhkan diri dari golongan warga asing yang cuba ambik kesempatan.. buktinya, kawan dia pernah berkenan dengan adik mek lah.. nak no tel bagai.. sekali en.somi smash dia terus tak datang umah dah..

Time awak muda ni, awak ada duit boleh tanggung depa , suka lah depa nih dik.. dah kalau awak tak der paper nanti cam mana.. mak, walau macam mana kita sekalipun, dia ttp mak kita.. jangan nanti bila mak dah takde baru lah ko meratap kat kubur tu hari2 dik non oiii... moga hati budak ni terbukak lah nak kembali ke pangkal jalan kan..

No comments:

Post a Comment