Monday, January 10, 2011

Hari mengungkit sedunia..

Hambek ko mek buat entry nak melepaskan rasa yang tebuku di dada semenjak dua menjak ni kan.. hahahah.. tapi mek tahu tak baik mengungkit bagai kan.. tapi tak per sini mek nak luahkan perasaan mek yang ore klate kato "sumbak weh" hahah..

First.. Dengan en. suami tercinta.. Anak dara sorang tu baru masuk sekolah walau sekolah tadika tetap panggil sekolah hokey.. walau sekolah tadika dah ada baju uniform dengan baju sukan dengan bag yang di bagi bagai.. aku sebaai mak tetap nak kan benda2 baru untuk anak aku.. weh anak baru sorang ko.. masa ayah dia datang bukan main ko gi shopping untuk anak buah ko kat sana nak masuk sekolah kan, baju baru dekat 10 helai, kasut baru 6pasang.. apa kehelnya yoep.. ni anak kita sendiri .. wajib maknya sentap tak dapat beli bag baru, kasut baru bagai kan.. oh ini tanggungjawap bapak sebab walau maknya mampu beli tetapi sebab perasaan iri hati maknya dia merajuk lah.. hahaha.. so en. somi ambik keputusan bagi duit kat haku, pegi beli barang iman sendiri.. hahah.. yaa mek berjaya awe wehhh...

ada lagi dengan makhluk2 Tuhan yang lain nih.. time dulu ko suka suki buat aku kan.. time masa ko. hambek ko.. baru ko tahu langit tinggi rendah.. hidup ni cam roda jer.. sekejap ko kt atas kejap lagi turunlah bawah balik.. jangan lah dok mendabik dada jalan menyombong masa ko kat atas kan.. ko SMS aku pun nk ngadu aku tak heran.. malas nak ambik pot.. yang penting la ni aku rasa for me.. family come first.. hahaha

hokey separuh dah terkeluar dari dada nih.. sudah bleh bernafas dengan selesa sket.. hahaha

No comments:

Post a Comment