Tuesday, April 12, 2011

Katil baru untuk iman

sudah lama tidak menghapdate jadual semasa kan... hehe.. mek skrg ni dah nak masuk 8 bulan pregnant.. eh dah 8 bulan ke?? pesal perut cam x besar jer?? hah jgn tanya yg tu sbb aku sendiri pun x der jawapan.. berat badan x naik2.. makan rasanya dh lebih kekadang lebih dari yg doktor suruh.. konon makan untuk 2 orang.. yang ado..

hokey.. sempena kehadiran baby baru x lama lagi kan.. jadinya, iman mestilah nk kena tidur katil lain.. nak pisahkan bilik tidur terus rasa cam kesian lah plak.. so kita kemas2 bilik bagi ada ruang nk letak katil iman situ.. at least katil lain2 tapi bilik sama kan.. nges nges

so smlm aku pun memulakan process mengepau duit bapak iman.. hahah.. kita ronda2 IKEA.. sblm pegi mek da berkenan dgn katil yang ini..

 Tapi nak yg warna pink lah.. hahah.. sekali sampai IKEA.. bapaknya kata.. NO.. haish yo lah tau duit ko kan.. suka sangat guna kuasa veto.. mencik tau.. so maknya dggn muka dah separuh berubah, jalan2 lagi carik.. mood dah x dak.. tetiba bapaknya kata yg ni cantik..
 Ok lah.. panjang dia leh adjust2.. so sesuwei sangat lah.. design pun ok la.. mek pun gi lah tanya dia nyer workers..sekali dia kata x dak stok.. haish.. mek dah letih ko.. pusing sket lagi.. dia kata kita ambik yg ni lah.. ok jer nampak..
Kita pun bersetuju dgn sebulat suara nk ambik yg ini lah kan.. heheh.. putih bersih gitu.. kalau gi dgn bapaknya mmg mek x leh nk melencong tgk2 benda lain lah.. harus ke tempat tujuan semata.. haish.. dah lah jalan punyalah laju.. 

balik2 pasang katil.. memula iman naik katil dia purak2 tido lah.. sekali bunyi suara halus..

"iman nk tido dgn mama"

hehe.. aku pun ok lah nnt dah tido aku angkat la kesana.. kul 12 gitu aku angkat dia tido atas katil baru.. tapi aku kerap terjaga nk tgk cam mana iman tido.. ada gak lah bunyi kepala terhantuk dgn kayu palang dia tu.. ehehe.. nak buek cam no.. tp nyenyak jer dia tido sampai ke pagi.. ok lah tu..

No comments:

Post a Comment