Sunday, June 19, 2011

Budak Rambut Pacak

"My name is Tumulak, I came from Thailand.. KL ni kawe Legend"..

ahaks.. tu adalh dialog dalam citer Kongsi.. pesal tetiba??? sbbnya rambut putera ku ini masih lagi lurus.. belum kena tarah lagi ni.. jadinya sejak 2 3 hari nih aku tgk rambut dia cam terpacak jer.. eh eh sekali tgk cam Tumulak dalam citer kongsi tu lah.. hehehe.. boleh gitu.. x caya??? cer tengok cer tengok gambar nih

 Tengok rmbut ku.. terpacak kan.. hahaha

 Buat masa ni hobi saya adalah tido.. malam2 saya suka kcau mama saya tido.. sy nk bagi mama saya kurus sket.. :)

Gaya tidur sama cam kakak.. eh ke sma jer bebudak tidur gini.. 

owh ada yg tanya aku x bedung ker budak ni.. jawapannya, bedung masa kt spital ljer.. pastu x der dah.. sbb apa.. sian dia terkial2 nk bebas kan.. bagi tidur cenggini best plak tgk.. 

Balik bab rambut, x tau lah sampai bila rambut nih bleh tahan dlm keadaan cam ni.. nampak gaya cam dh nk gulung2 jer.. hehee.. x per lah

No comments:

Post a Comment