Tuesday, June 14, 2011

NoRa eLeNa

Ya ampun kali pertama tgk drama ni kt tv aku dah rasa tertarik ko mmg da bomb lah.. nges nges... dah 2, 3 episode tgk terus carik balik novel KASIH YANG SUCI.. adoyaii man aku letak ntah novel tu.. smpai lah msuk spital seminggu x leh tgk.. keluar hospital plak terus sambung balik tgk.. rasa2nya ni minggu last citer ni kot.. hohoh

Aku suka citer ni pasal hero dia mmg menjadi poojaan hatiku ini.. sapa lagi Aaron aziz lah.. fuhh macho siot.. telan ayaq liuq jer tgk dia nih.. ahaks.. pastu heroin dia siti Saleha pun cun.. cam kena jer dgn watak Nora Elena.. mmg best lah.. kalau lah dapat laki cam si Seth tu.. fuuhhh x pyh keje dah dok umah jer, pstu laki punya lah baik layan ko kan. cuma muka cam beku sket ah.. nak2 part yg masa Elena tahu sape yg rogol dia dulu, Seth nk nangis tapi cam terpaksa jer sbb air mata x keluar pun.. hohoho..

 Chantek kan dedua nih.. hohoho.. terus aku berangan bahawa akulah Nora Elena.. nges nges

Dah jumpa balik novel Kasih Yang Suci tu.. kalau bangun menyusu Irsyad memalam memang wajib lah aku belek baca ulang2 buku nih.. hahah.. gilos kan.. nk buek cam no..

skrg kan cam trend jer drama2 kat tv diambik dari novel.. ada yg jadik best cam citer nih ada gak yg x berapa nk menjadi lah kan.. cuma dlm citer nih aku rasa loy jer tgk si yvone tu dok menggetik dgn si Seth.. menci lah..

No comments:

Post a Comment